На 23, 24 и 25 юни 2020 г. за единадесети пореден път ще се проведе Кариерният форум на ФМИ за 2020г. Поради извънредната епидемична обстановка в страната форумът ще се преведе виртуално, като продължителността на събитието ще бъде удължена от два на три дни. Паралелно с виртуалното провеждане на форума, желаещите фирми ще могат да участват и с реален павилион в парка пред сградата на ФМИ, като се вземат необходимите мерки за сигурност.
Мотото нa Кариерният форум на ФМИ за 2020г. е „Знам и искам да го докажа”. Организатор на събитието е Кариерният център на ФМИ, а медиини партньори са ComputerWorld и Кариери. Главен спосор на Кариерният форум на ФМИ за 2020г. е САП Лабс България. Поканени са да участват студентите на СУ „Св. Климент Охридски”, както и всички други учащи се, които търсят професионална реализация в сферата на информационните технологии.
Следва програмата на събитието по дни, като фирмите за всеки ден са подредени по лексикографичен ред. Щракнете върху дата, за да се покаже/скрие програмата за този ден. Логото на всяка фирма е връзка към нейния Уеб сайт. Щракнете върху името на фирмата, за да се покаже/скрие кратко представяне на фирмата. Щракнете върху връзката "Програма на виртуален павилион", за да се покаже/скрие програмата на павилиона за деня и евентуална парола за достъп до него. Щракнете върху за връзка към виртуалния павилион. Ако след нея (или вместо нея) следва иконата , това означава, че фирмата участва и с реален павилион пред сградата на ФМИ.
Всички фирми се поканват да направят видео записи на своите презентации и да ги качат онлайн, след което да изпратят адресите им до Кариерния център с цел публикуването им в тази програма.
ПРОГРАМА
Мисията на ИМИ е:
• Да развива фундаменталните и приложни изследвания по математика и информатика в съответствие с националните и европейски приоритети и да интегрира ИМИ в Европейското изследователско пространство.
• Да осъществява научни изследвания в направленията математически структури, математическо моделиране и математическа информатика, които обогатяват теоретичните основи на математиката и информатиката и водят до иновационни приложения в другите науки, в информационните и комуникационни технологии, в индустрията и обществото.
• Да обезпечава приложението на математиката и информатиката в националните образователни програми и образователни процеси на всички нива в страната.
• Да утвърждава ролята на ИМИ като водещ научен център в България в областта на математиката и информатиката.
ИМИ–БАН е акредитиран от Националната агенция за оценяване и акредитация да обучава докторанти по следните докторски програми: Математическа логика, Алгебра и теория на числата, Диференциални уравнения, Изчислителна математика, Геометрия и топология, Математически анализ, Теория на вероятностите и математическа статистика, Изследване на операциите, Математическо моделиране и приложение на математиката, Информатика, Методика на обучението по математика, информатика и информационни технологии. ИМИ-БАН участва в бакалавърската и магистърската степен на обучение във висши училища в страната в рамките на сключени двустранни договори за сътрудничество или чрез свои специалисти, предлага студентски стажантски програми по математика и информатика. Институтът разполага със съвременна инфраструктура, включваща високоскоростна локална Интернет мрежа (24-часов интернет достъп), осем отлично оборудвани с технически средства учебни зали, които са на разположение както на служителите за провеждане на научни семинари, така и на студентите от съвместните магистърски програми с Нов Български Университет. Залите се използват и от външни клиенти за организиране на семинари, обучения и срещи.
Библиотеката на ИМИ разполага с над 93 хиляди специализирани издания и е сред най- богатите в Югоизточна Европа. Осигурен е достъп в реално време до международните научни бази данни SCOPUS, MathSciNet, zb¬MATH.
..............
GATE се фокусира върху развитието на изследователски капацитет в 4 научни области:
• Управление на Големи Данни
• Анализ на Големи Данни
• Визуализация на Големи Данни
• Софтуерно инженерство на системи базирани на Големи Данни и Изкуствен Интелект
GATE ще предложи привлекателна и стимулираща изследователска среда, модерна инфраструктура, включваща 3 лаборатории за иновации (Лаборатория в градска среда, Лаборатория „Цифров Двойник“ и Лаборатория за визуализация) и гъвкава платформа, интегрираща съвременни технологии за Големи Данни, Интернет на нещата и Изкуствен Интелект. GATE предоставя разнообразни възможности за кариерно развитие, насърчава изследователската свобода и осигурява максимална подкрепа на личната инициатива.
GATE ще създаде добавена стойност и ще стимулира иновации в следните стратегически приложни области:
• Градове на бъдещето
• Интелигентно правителство
• Умна индустрия
Join Zoom Meeting
https://us02web.zoom.us/j/82002498688?pwd=c1E4YXlLOFgzU2lKWWdtVWFOK04rUT09
Meeting ID: 820 0249 8688
Password: 888427
Павилион на живо на 23.06: 13:00-17:00 ч.
Близо 4 000 служителя и модерна телекомуникационна и ICT инфраструктура осигуряват достъп до дигитални технологии за потребителите и бизнеса, свързвайки хора, неща и локации.
А1 разполага със собствена оптична мрежа от над 17 000 км и модерна инфраструктура, която покрива 68 града и 133 малки населени места. Kъм края на 2019 година 4G мрежата на А1 има 99% покритие на населението, а 4.5G мрежата – на 90% от населението на България. Това са практически всички населени места с над 3 000 жители, а максималната скорост на сваляне на информация може да достигне 640 Mbps.
През 2019 година А1 навлезе на пазара на дигитални бизнес решения и бързо се утвърди като един от лидерите. В момента компанията има пълно портфолио от ITS, ICT, cloud и хостинг услуги и над 2 000 проекта. А1 разполага с два собствени центъра за данни и онлайн платформа за дигитални решения.
Компанията е част от A1 Group – водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 25 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия (А1), България (A1), Беларус (A1), Хърватия (A1), Словения (A1), Северна Македония (A1) и Сърбия (Vip mobile). Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.
A1 води последователна политика за корпоративна социална отговорност. Компанията е сред най-големите дарители в страната, подкрепяйки редица социални каузи с обществено значение, както и проекти в областта на културата и спорта.
10:00-10:30 – Откриване
10:30-11:30 – Представяне на компанията и възможностите за развитие
11:30-17:00 - Свободна дискусия
Уеб линк, на който студентите ще могат да се свързват с А1 виртуално и през двата дни - https://bit.ly/2Brks9p .
За да се свържем с вас допълнително, моля да се регистрирате тук .
Основана в Сингапур през 2003 г. и учредена в Швейцария през 2008 г., към настоящия момент Acronis има повече от 1500 служители на 33 локации в 18 държави. На решенията на Acronis се доверяват повече от 5,5 милиона потребители и 500 000 предприятия, включително 100% от компаниите на Fortune 1000. Продуктите на Acronis се предлагат от 50 000 партньори и доставчици на услуги в над 150 държави на повече от 30 езика.
We're an award-winning, Series A startup, backed by Silicon Valley VCs, as well as some of thelargest security companies in the world. We are disrupting the twenty-one billion dollar accesscontrol industry through facial recognition and artificial intelligence. Our product is a frictionlessand secure physical access control platform built with our proprietary full-stack software andhardware that integrates into the existing security infrastructure in corporations. Enterpriseschoose us to modernize their infrastructure and deliver a touchless and secure solution for theiremployees.
What we offer:
The Alcatraz AI internship program is a flexible one and you would be able to adjust it to youruniversity lectures and projects. As an intern you will work on actual projects and will beassigned a mentor who will assign your tasks and be available to help you complete them.Youwill also gain experience with C++, Phyton, Tensor Flow and version control systems.This is a paid internship program which upon successful completion will be prolonged asfull-time employment.
If you are interested please send your CV to office_sofia@alcatraz.ai.
● Software Engineering Intern [link to attached file C++ Intern Software Engineer(Sofia).pdf]
Software Engineering Intern
About us:
We're an award-winning, Series A startup, backed by Silicon Valley VCs, as well as some of thelargest security companies in the world. We are disrupting the twenty-one billion dollar accesscontrol industry through facial recognition and artificial intelligence. Our product is a frictionlessand secure physical access control platform built with our proprietary full-stack software andhardware that integrates into the existing security infrastructure in corporations. Enterpriseschoose us to modernize their infrastructure and deliver a touchless and secure solution for theiremployees.
About the role:
You will participate in the full development lifecycle of machine learning, computer vision, andfirmware-integrated software on a workstation and embedded device (product) level. You will beexpected to work independently when necessary and to cooperate with the rest of the teamefficiently. Also, previous experience and understanding in hardware bring-up and/or customhardware driver development is a big plus. The daily tasks will be closely coupled with the workof a remote team in Palo Alto, California.
What we're looking for:
● Computer Science/Software Engineering student or equivalent qualification
● Knowledge of C/C++
● Comfortable with unit testing
● Comfortable working with shell and scripting
● Reliability and dependability when working with remote teams
What is nice to have:
● Background in statistics, mathematics or computer science
● Good knowledge of Unix/Linux
● Experience with multi-threaded applications
● Good understanding of real-time application specifics
● Ability to work with a team and drive quality releases to completion
Applications: Please send your CV to office_sofia@alcatraz.ai.
Адрес на павилиона: https://zoom.us/j/93653323650?pwd=RjhsOWZrTm53SVFSdENJZzFHakFjUT09
Парола за достъп: 0000
12:00ч до 12:30ч – „Представяне на фирма Алкатраз“ – ще дадем отговори на въпроси кои сме ние, с какво се занимаваме, каква е нашата култура, с какви технологии работим, къде е, и как изглежда нашият офис.
13:00ч – 13:30ч - “Q&A" - възможност да зададете различни въпроси.
15:00ч – 15:30ч - „Представяне на фирма Алкатраз“ – ще дадем отговори на въпроси кои сме ние, с какво се занимаваме, каква е нашата култура, с какви технологии работим, къде е, и как изглежда нашият офис.
16:00ч – 16:30ч - “Q&A” – възможност да зададете различни въпроси.
● Софтуерното консултиране, анализ и проектиране
● Разработката на специализиран софтуер и персонализирани технологични решения
Astea е създадена през 2006 г. с цел да насърчава топлата връзка между университета и бизнеса. Компанията обединява специалисти с аналитично мислене и стремеж към постоянно развитие. Ролите в Astea покриват целия спектър на софтуерната разработка:
● Разработчици
● QA инженери
● DevOps инженери
● Софтуерни анализатори
За нас е характерно да работим по предизвикателни проекти, които ангажират въображението и налагат търсенето на точните решения сред многообразието от езици и платформи. До момента това включва работата с JavaScript, TypeScript, Ruby, C#, Python, Swift, Kotlin, Java, Scala и Elixir.
Благодарение на тези здрави основи, Astea се налага като надежден технологичен партньор за своите клиенти от САЩ - компании от Fortune 500 като Barnes & Noble и Morgan Stanley, както и иновативни стартъпи като LiveList и Flatworld. Компанията си сътрудничи с много университети и е активна в разнообразни сектори, вариращи от финансови услуги до здравеопазване и образование.
От 10:00 до 12:00 ч. ще разкажем с какво се занимаваме ние в Астеа. Ще получите информация от първа ръка за това какво е да си програмист, QA или DevOps при нас, а как протича стажът в Астеа ще ви споделят бивши стажанти - настоящи наши колеги.
От 15:00 до 17:00 ч. ще говорим за същите неща, но ще бъдем там основно, за да отговаряме на вашите въпроси, както и да раздадем награди на тези от вас, които успеят да отговорят на нашите въпроси.
Адрес в Zoom на виртуалния павилион: https://zoom.us/j/9683146281?pwd=N0dySm1GOU8vY1V0ekZWZ2dVUkhLZz09 (без нужда от парола)
Кохерент Лабс е българска софтуерна компания, създадена през 2012 г. от четирима програмисти, специализирани в C++, компютърни науки, приложна математика, графика и програмиране на игри. Продуктите на компанията се използват от едни от най-големите гейминг студиа в света, като спестяват време, усилия и средства при разработката на гейминг съдържание.
Екипът на Кохерент Лабс се състои от 30 млади, талантливи и силно мотивирани специалисти, които разработват технология за потребителски интерфейс от ново поколение, променяща облика на видео игрите. По-известните игри, в които намира приложение технологията, са Sea of Thieves, PlayerUnknown’s Battlegrounds, Control и много други.
Във виртуалния павилион ще се запознаете по-отблизо с компанията, нейната фирмена култура и ценности, както и с възможностите за професионално развитие в нея. А за любителите на игрите ще има и game quiz.
Комак Медикал е научноизследователска организация, създадена през 1997 от д-р Милен Врабевски, изпълнителен директор и основател. 23 години след основаването си ние имаме над 290 служители, работещи в 28 европейски страни, САЩ и Канада.
В момента работим по над 120 научноизследователски проекта в различни сфери на медицината, като още в началото на пандемията бяхме поканени да участваме в разработката на ваксина срещу COVID-19.
Ние се гордеем да имаме в екипите си висококвалифицирани специалисти, с научен потенциал, които не правят компромиси с качеството на работа.
Нашият екип в биостатистичекия отдел търси нови колеги. Ако искате да развиете своите умения и да получите прогресивни възможности за кариера, заповядайте на виртуална среща с нас.
Ръководителят на екипа проф. Красимир Калинов ще бъде онлайн за разговор с вас.
ABOUT YOU:
What’s expected from the ReactJS developer in the team: Be passionate about Front-end development
For the above you must have:
● Good knowledge of the web stack; HTML, CSS and JavaScript
● Good knowledge of ES2015
● Experience with ReactJS or other JavaScript application frameworks
● Experience with Redux or other state management solutions
● Experience with Git
● Basic understanding of networking and REST backend architecture
● Knowledge of functional programming concepts is considered a plus
● Love challenging tasks and taking of responsibilities
● Be proactively seeking improvements
● Share because you care
● Be a team player
It would be a significant bonus if you’ve got any experience developing mobile applications
ABOUT DREAMIX CULTURE:
● In Dreamix we know the reality. Great people create and are bombarded with opportunities. That’s why we believe that the relationship between a company and its people must be a partnership not a transaction. What does this mean? It means that Dreamix invests the maximum it can, in each and everyone of us, and we all invest the maximum we can in Dreamix. Thus we grow together.
● We’re becoming better professionals Dreamix offers better services
● We’re becoming better people The culture in Dreamix evolves
● Our market value increases Dreamix value in the market increases
On average more than 50% of the #dreamixteam attends some type of additional course or improvement program sponsored by the company. Whether it’s about Java certification, Angular classes, team management or English speaking courses, we’re here to invest in the daily improvement of our team.
Thanks to our annual growth of more than 50% of many career opportunities present themselves for the people in Dreamix. You want to travel more – you can pursue the consultant’s role. You want to manage people – the team leader position is what you need. Or maybe, you want to become the best architect out there. We’ll give you the chance to achieve it. Hard work, desire and good results are all that is needed.
Biweekly, we set up presentations on different topics - from tech to outer space, from wine tasting to experiencing a successful startup story, from finance management to design thinking.
Moreover, #dreamixoffice is open for freelancers to come and work here. Thеir only obligation is to present to us, before leaving. We do this so we can share, gain knowledge, and make new friends from around the world.
Finally, we support everyone from the #dreamixteam in their pursuit of happiness. The result is that three of us are part of Darik Radio 40 under 40 with three different projects, and one of us was honored by the Bulgarian president with the “John Atanasoff Award” for a tech project with great social impact.
Очакваме ви - Google Meet: https://meet.google.com/qcf-jkgz-wgz .
Днес нашата дистрибуторска мрежа обхваща дилърства в 25 страни, като оперираме в Европа, Азия, Африка, Северна, Централна и Южна Америка.
Техническите ни постижения са представяни всяка година на престижни международни специализирани изложения. Продуктите ни са сертифицирани от редица международни регулаторни агенции и лаборатории.
Към момента, екипът ни надхвърля 1900 служители.
Начало и край на предаването от виртуалния павилион - 23.06.2020 г. (вторник) от 10:00 – 17:00
Адрес в Zoom на виртуалния павилион (URL): https://zoom.us/j/94611921436?pwd=c1VyblN6OGxkUnJWdXNRbkZkUFNsQT09
Meeting ID: 946 1192 1436
Password: 8fXvGD.
The Business Solutions division of Hitachi Solutions’ is a fast growing and leading Microsoft Partner in providing industry-based solutions using Microsoft Dynamics 365 and cloud technology. Our teams provide advice and expertise to a diverse range of customers before designing and deploying bespoke ERP, CRM and business intelligence applications that we continue to service and support post go-live. Our people are passionate about technology, whether they are developers with deep technical expertise or more general technology practitioners with business acumen.
INENSIA предлага възможности за развитие на своите служители в областта на програмирането, бизнес анализите и консултирането на компании от индустриалния сектор. Позициите, които предлагаме са в две основни направления:
• Програмисти - ако Вашето образование/опит и интереси са в областта на информационните технологии /C#, C/C++, JavaScript, Java, Python/;
• Бизнес анализатори - ако Вашето образование/опит и интереси са в областта на инженерните науки.
Иненсия предлага студентски стажове, които дават възможност на млади специалисти да придобият трудов опит и да изградят практически умения, което ще им бъде от изключителна полза в началото на техния професионален път.
Ценностите, върху които изграждаме работата си са постоянно развитие на собствените умения, екипен дух, взаимно уважение и Lean подход във всичко, което правим. Гордеем се, че имаме възможността да участваме и допринесем за цялостното развитие на PLM и дигитализацията на индустрията в Европа.
Повече информация за компанията може да се намери на корпоративната страница (www.inensia.com), както и на страницата на Иненсия в Линкедин (www.linkedin.com/company/inensia/).
Ще представим компанията (10 минути), отворените позиции (5 минути) и стажантската програма (5 минути) за тази година, и в останалото време ще отговаряме на въпроси. Aдресът на Иненсия в Zoom e: https://zoom.us/j/4973516562?pwd=d3l3YUkzS2JPbHovSXFZSWRtRThUUT09
Meeting ID: 497 351 6562
Password: 0mPUMr
Стремим се да предоставяме креативни и предизвикателни проекти с помощта на най-новите технологии, водим директна комуникация с колеги и клиенти по света, гъвкави сме и получаваме признание за постигнатите резултати. За почти 2 десетилетия сме разработили над 1200 проекта в сфери като здравеопазване, образование, финанси, търговия, лайфстайл и други. Използваме над 30 програмни езика в 10-те ни технически практики.
Културата на МенторМейт се гради около хората - ние знаем как да създадем балансирана среда, която дава сигурност и възможност за развитие. Всяка година организираме стажантски програми, с които предоставяме възможност на млади специалисти да направят първите си стъпки в сферата, работейки пряко и получавайки насоки от едни от най-опитните специалисти в сектора. През 2020 организирахме и първия MentorMate DevCamp, който даде възможност на 28 човека да преминат през интензивен 3-месечен трейнинг и да се борят за позиция в МенторМейт.
Виртуалният павилион на МенторМейт ще стартира на 23.06 в 10:00 с кратко представяне на компанията, по какви проекти и с какви технологии работим, ще разкажем за възможностите при нас. А от 11:00-12:00 и от 15:00-16:00 ще предоставим подробна информация за DevCamp - тримесечният интензивен трейнинг в МенторМейт, който дава възможност на участниците да развият техническите си умения и да натрупат ценен практически опит.
До 16:45ч. ще бъдем на линия, за да отговаряме на въпросите ви, да разберем какви са очакванията ви и какво търсите.
А в последните 15 минути ще има томбола с награди, като всички регистрирали се онлайн или на щанда ни във ФМИ ще имат възможност да участват.
Ще ви очакваме!
Our available resources are the basis of our business. They define the focus areas of our investments in people, organization, technology, and capacity. We have a Scandinavian leadership model and believe that cooperation with our employees is key to reaching our targets. We invest in people, culture, partner relations, technology, and innovation to succeed with our strategy.
10:00ч до 11:00ч – „Представяне на Майлстоун Системс България“ – ще дадем отговори на въпроси кои сме ние, с какво се занимаваме, каква е нашата култура, с какви технологии работим, къде е, и как изглежда нашият офис.
11:00ч – 12:00ч „Моят стаж в Майлстоун“ – наши колеги споделят своите лични истории как са станали част от екипа ни и как е преминал или преминава техният стаж в Майлстоун. Ще има възможност да зададете и въпросите си лично към тях.
12:00ч – 13:00ч “Xprotect Demo” – в този панел колегите ни ще демонстрират как работи и за какво служи нашия продукт.
13:00ч – 14:00ч “Q&A with Milestone Engineering Managers” – ще се срещнете с нашите мениджъри на екипи и ще имате възможност да зададете различни въпроси към тях.
Join Zoom Meeting https://us02web.zoom.us/j/89557729054?pwd=WmsveVVITWZiRCtEa25kTTA0Zml2QT09
Meeting ID: 895 5772 9054
Password: 854861
В MM Solutions работят над 230 служители. Офисът на Компанията се намира в един от най-бързо разрастващите се райони в гр. София, на пешеходно разстояние от метростанция „Витоша“ и МОЛ Парадайс център, което осигурява лесен и удобен достъп на служителите. Дейността на MM Solutions е съсредоточена в следните направления:
• Софтуер за различните нива на камера системата;
• Разработка и интеграция на firmware за Embedded устройства;
• Разработка на алгоритми;
• Техническа документация и инженерен съпорт за нови процесори.
MM Solutions има свой собствен тренировъчен лагер за начинаещи програмисти и обработка на изображения - MMS Star Camp. Десетото юбилейно издание ще стартира на 06.07.2020 г.
Отворени позиции:
• Junior C Developer;
• Mid Level Embedded Developer;
• Senior Embedded Developer;
• SW Developer – Image Processing Algorithms;
• Linux Kernel Developer;
• DSP Programmer;
• Technical Photographer and Camera Testing;
• Image Quality Engineer;
• Стажант програмист;
• Стажант настройка на цифрови камери.
HR консултации – отворени позиции
Линк към клип на Парафлоу - https://www.youtube.com/watch?v=VtVryZ037DY&feature=youtu.be
Стажантската ни програма на Парафлоу дава шанс на младите хора за практическо обучение, запознаване с новите информационни технологии и работа в професионална бизнес среда. Предназначена за студенти от специалностите: компютърни системи и технологии, комуникационна техника и технологии, телекомуникации, математика и информатика, информационни системи, информационна сигурност, софтуерно инженерство, компютърни науки, мрежови технологии, бизнес информатика.
Стажантската програма е отворена за студенти, които имат знания и интереси в следните направления от дейността на компанията:
· Решения за управление на бизнеса
· Облачни и инфраструктурни решения
· Комплексни мрежови решения
· Техническо обслужване на клиенти и сервиз
· Продажби.
За да отговорим на вашите въпроси, ще бъдем на линия от 10:00 часа до 17:00 часа на 23.06.2020 във виртуалното пространство.
Нищо не може да замени комуникацията на живо, но се надяваме, че ще успеем да бъдем точни, адекватни и изчерпателни, относно вашите въпроси и очаквания.
От 10:00 до 11:00 часа нашият мениджър човешки ресурси ще отговаря на общи въпроси за стажа
От 11:00 до 12:00 часа среща с колегите от Мрежи и комуникации
От 13:00 до 14:00 часа среща с колегите от Облачни и инфраструктурни решения
От 14:00 до 15:00 часа среща с колегите от Решения за управление на бизнеса
От 15:00 до 16:00 часа среща с колегите от Техническо обслужване и сервиз
От 16:00 до 17:00 часа – време за свободни въпроси
С над 20 години опит в областта на дигиталните разплащания, обем на трансакциите от над 85 милиарда долара и приблизително 3 000 служители в 12+ световни локации, Paysafe свързва бизнеси и потребители, покривайки 200 варианта за разплащане в повече от 40 валути.
Предоставени чрез интегрирана платформа, фирмените решения са насочени към мобилните трансакции, анализи в реално време и пресечната точка между традиционния бизнес и онлайн разплащанията. Вижте повече на www.paysafe.com
Планирали сме livechat, където ще осъществяваме контакт през целият ден със студенти - https://direct.lc.chat/12000324/. Освен това заповядайте на две презентации:
Презентация 1: 23 юни, 11:30ч. - "Какво е да си софтуерен инженер, работещ по мобилните приложения на Пейсейф" - Ивелин Давидов - линк Join Microsoft Teams Meeting
Презентация 2: 23 юни, 12:00 - ""Какво е да си софтуерен инженер в Пейсейф"" - Мария Илчева -Join Microsoft Teams Meeting
Quick Base is growing our Sofia R&D office, come learn about the cool technologies and product features we are developing and the exciting opportunities we have!
В съответствие с нашата глобална стратегия към ситуацията COVID-19, SAP взе решение да прехвърли физическите си събития към дигитален модел и да не е домакин на никакви външни събития до края на 2020 г.
В резултат на това, SAP отмени участието си в повечето събития, включващи трети страни. Това решение ще остане в сила до края на тази година.
Синхронизирайки се локално с тази стратегия, нашият екип по подбор ще участва в настоящите Дни на кариерата в ФМИ само виртуално.
10:00 - 10:30 Откриване
10:30 - 11:00 Информация за SAP
11:00 - 11:30 Стажантска програма на развойния център в София
11:30 - 12:00 Свободна дискусия – отворени позиции
12:00 - 12:30 CV workshop
12:30 - 13:00 Свободна дискусия – отворени позиции
13:30 - 14:00 Soft skills
14:00 - 14:30 Свободна дискусия – отворени позиции
15:00 - 15:30 Професията Developer в SAP
15:30 - 16:00 Свободна дискусия – отворени позиции
16:00 - 16:30 My SAP Story - истории на колеги от компанията
16:30 - 17:00 Свободна дискусия – отворени позиции
17:00 - 17:30 Най-добрият кандидат за SAP
Подготвили сме и специален линк https://bit.ly/2UMo6RY за регистрация на студентите, които биха искали да се свържем с тях след събитието.
.....................
10:00 - 10:30 Представяне на компанията
10:30 - 11:30 Стажантски програми
11:30 - 12:30 Отворени позиции
12:30 - 13:30 Кариерно развитие със Страйпс
13:30 - 14:30 Стажантски програми
14:30 - 15:30 Отворени позиции
15:30 - 16:30 Кариерно развитие в Страйпс
16:30 - 17:00 Q&A
Екипът ни разработва продукти от световен клас, собствени и за наши партньори в България и чужбина. Софтуерът ни е сървърен или cloud базиран, ориентиран е към бизнес потребители и интеграции с други бизнес системи и онлайн услуги. Имаме повече от 100 активни системи, работещи на 15 езика в 20 държави на 5 континента.
Какво и как го правим
С dev екипите ни разработваме проектите от самото начало, нямаме legacy код, а DevOps екипът ни се грижи за собствена мониторинг система и над 400 сървъра в целия свят, които работят 24/7.
В какво вярваме
Имаме малък, сплотен и висококвалифициран екип и вярваме, че хората са най-важни. Заедно се стремим да посрещаме предизвикателствата и всеки ден да се състезаваме с най-добрите в света.
Любимите ни технологии и езици
JavaScript, Node.js, PostgreSQL, Redis, Perl, Linux, AWS, ESXI
Трейнинг и стаж
С нашата тренинг и стажантска програма, която сме създали преди повече от 10 години - TelebidSchool - заедно правим първите крачки – осигуряваме индивидуална среда за обучение, самообучение и навлизане в практиката като Full-Stack, Backend developer или DevOps. TelebidSchool дава възможност за платен стаж с гъвкав график (4, 6 или 8 часа) съобразен с програмата в университета. "
На 23.06. ще сме на живо от 10:00 до 15:00 часа, а в интервала 15:30-17:00 часа ще сме online. Заповядайте на виртуалния ни щанд между 15:30 и 17:00 часа - представители на екипа ни ще бъдат на разположение, за да отговорят на въпросите ви. Между 15:45 и 16:15 часа ще направим виртуална презентация на възможностите за трейнинг, стаж и кариера в TelebidPro.
Създадено през 2006 година, Юбисофт София бързо се превръща в ААА студио за разработка на игри от световна величина. През годините то издава повече от 18 заглавия, като започва с по-малки игри и стига до такива с огромни отворени светове, в различни жанрове, за почти всички известни платформи и използвайки широкагама от технологии. Юбисофт София развива своята експертиза и креативност в брандове като Tom Clancy’s®, Prince of Persia®, и е едно от основните студиа, допринесло за разработката на Assassin’s Creed® поредицата. С екип от над 240 талантливи професионалисти, в момента студиото работи по няколко заглавия от портфолиото на Юбисофт, сред които Assassin’s Creed Valhalla.
Нашите светове са безкрайни. Избери своя път и създай неизвестното.
Кликнете на иконата в края на реда, за да се включите във виртуалния павилион на Юбисофт София в Microsoft Teams. Това е възможно през уеб в браузър или чрез инсталирана програма на Вашия личен мобилен телефон или на компютър със слушалки и микрофон.
The culture in Sofia is all about passion for what we do, innovation in everything we do, and seamless execution together. Our passion to continuously innovate comes from the realization that we are working on products that are helping our customers solve their toughest business challenges. Through technology preview events onsite, VMware customers have the opportunity to meet our developers, test new product updates, and share real-time feedback on products, which allows us to create best in class products.
Address of the virtual pavilion of VMware Bulgaria (the same as the URL of the right icon):
https://VMware.zoom.us/j/99693705114?pwd=djBYQkVnV1h1NitueWZYeUdhTkd0dz09
Password: 034761
Близо 4 000 служителя и модерна телекомуникационна и ICT инфраструктура осигуряват достъп до дигитални технологии за потребителите и бизнеса, свързвайки хора, неща и локации.
А1 разполага със собствена оптична мрежа от над 17 000 км и модерна инфраструктура, която покрива 68 града и 133 малки населени места. Kъм края на 2019 година 4G мрежата на А1 има 99% покритие на населението, а 4.5G мрежата – на 90% от населението на България. Това са практически всички населени места с над 3 000 жители, а максималната скорост на сваляне на информация може да достигне 640 Mbps.
През 2019 година А1 навлезе на пазара на дигитални бизнес решения и бързо се утвърди като един от лидерите. В момента компанията има пълно портфолио от ITS, ICT, cloud и хостинг услуги и над 2 000 проекта. А1 разполага с два собствени центъра за данни и онлайн платформа за дигитални решения.
Компанията е част от A1 Group – водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 25 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия (А1), България (A1), Беларус (A1), Хърватия (A1), Словения (A1), Северна Македония (A1) и Сърбия (Vip mobile). Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.
A1 води последователна политика за корпоративна социална отговорност. Компанията е сред най-големите дарители в страната, подкрепяйки редица социални каузи с обществено значение, както и проекти в областта на културата и спорта.
Уеб линк, на който студентите ще могат да се свързват с А1 виртуално и през двата дни - https://bit.ly/2Brks9p .
За да се свържем с вас допълнително, моля да се регистрирате тук .
Основана в Сингапур през 2003 г. и учредена в Швейцария през 2008 г., към настоящия момент Acronis има повече от 1500 служители на 33 локации в 18 държави. На решенията на Acronis се доверяват повече от 5,5 милиона потребители и 500 000 предприятия, включително 100% от компаниите на Fortune 1000. Продуктите на Acronis се предлагат от 50 000 партньори и доставчици на услуги в над 150 държави на повече от 30 езика.
Лектор: Цветан Михайлов, Manager Professional Services, Acronis
Game Profiling & Optimization : А Frame In Depth; Описание: Интерактивен уъркшоп с дебъгване на проблеми с фрейм рейта в War Planet Online – една от най-успешните игри на Gameloft. Ще има награди за най-активно участващите J )
Мисията на ИМИ е:
• Да развива фундаменталните и приложни изследвания по математика и информатика в съответствие с националните и европейски приоритети и да интегрира ИМИ в Европейското изследователско пространство.
• Да осъществява научни изследвания в направленията математически структури, математическо моделиране и математическа информатика, които обогатяват теоретичните основи на математиката и информатиката и водят до иновационни приложения в другите науки, в информационните и комуникационни технологии, в индустрията и обществото.
• Да обезпечава приложението на математиката и информатиката в националните образователни програми и образователни процеси на всички нива в страната.
• Да утвърждава ролята на ИМИ като водещ научен център в България в областта на математиката и информатиката.
ИМИ–БАН е акредитиран от Националната агенция за оценяване и акредитация да обучава докторанти по следните докторски програми: Математическа логика, Алгебра и теория на числата, Диференциални уравнения, Изчислителна математика, Геометрия и топология, Математически анализ, Теория на вероятностите и математическа статистика, Изследване на операциите, Математическо моделиране и приложение на математиката, Информатика, Методика на обучението по математика, информатика и информационни технологии. ИМИ-БАН участва в бакалавърската и магистърската степен на обучение във висши училища в страната в рамките на сключени двустранни договори за сътрудничество или чрез свои специалисти, предлага студентски стажантски програми по математика и информатика. Институтът разполага със съвременна инфраструктура, включваща високоскоростна локална Интернет мрежа (24-часов интернет достъп), осем отлично оборудвани с технически средства учебни зали, които са на разположение както на служителите за провеждане на научни семинари, така и на студентите от съвместните магистърски програми с Нов Български Университет. Залите се използват и от външни клиенти за организиране на семинари, обучения и срещи.
Библиотеката на ИМИ разполага с над 93 хиляди специализирани издания и е сред най- богатите в Югоизточна Европа. Осигурен е достъп в реално време до международните научни бази данни SCOPUS, MathSciNet, zb¬MATH.
..............
GATE се фокусира върху развитието на изследователски капацитет в 4 научни области:
• Управление на Големи Данни
• Анализ на Големи Данни
• Визуализация на Големи Данни
• Софтуерно инженерство на системи базирани на Големи Данни и Изкуствен Интелект
GATE ще предложи привлекателна и стимулираща изследователска среда, модерна инфраструктура, включваща 3 лаборатории за иновации (Лаборатория в градска среда, Лаборатория „Цифров Двойник“ и Лаборатория за визуализация) и гъвкава платформа, интегрираща съвременни технологии за Големи Данни, Интернет на нещата и Изкуствен Интелект. GATE предоставя разнообразни възможности за кариерно развитие, насърчава изследователската свобода и осигурява максимална подкрепа на личната инициатива.
GATE ще създаде добавена стойност и ще стимулира иновации в следните стратегически приложни области:
• Градове на бъдещето
• Интелигентно правителство
• Умна индустрия
Join Zoom Meeting
https://us02web.zoom.us/j/89799159464?pwd=V2h1aW9LMzRRcUZ0czJVUzdncXdWdz09
Meeting ID: 897 9915 9464
Password: 473085
Павилион на живо на 24.06: 13:00-17:00 ч.
Основните цели на екипа на проект УНИТе са да съдейства за координиране на научните и образователни дейности в областта на компютърните науки в партниращите университети и да работи активно за развитието на информационните и комуникационните технологии в интерес на обществото.
В рамките на изпълнение на проекта до 2023 година, ще бъде изграден действащ център за върхови постижения (ЦВП УНИТе), като високо конкурентен и международно признат научно-изследователски комплекс, отговарящ на изискванията за модерна инфраструктура и високо ниво на научните изследвания в приоритетната област на ИСИС – Информатика и ИКТ. Центърът ще бъде от тип разпределена изследователска инфаструктура (РИИ).
Представянето на проект УНИТе е със съдействието на К-ТРИО 4
10:30 Сътрудничество между университет и индустрия, ас. Албена Антонова, СУ
11:00 Технологии за дигитализация и визуализация на обекти, УНИТе - Русенски Университет „Ангел Кънчев“, доц. Георги Христов, доц. Пламен Захариев, д-р Дияна Кинанева
11:40 Особености и сфери на приложение на безпилотните летателни апарати, УНИТе - Русенски Университет „Ангел Кънчев“, доц. Георги Христов, доц. Пламен Захариев, д-р Дияна Кинанева
12:30 Привличане и задържане на таланти - Европейски перспективи
13:00 Екипът на УНИТе в рамките на проекта К-ТРИО 4 организира дискусия на тема: "Научна кариера - множество професионални реализации
Join with Google Meet: meet.google.com/abj-tupu-azc
Join by phone: +359 2 907 4110 (PIN: 619290058)
Близо 4 000 служителя и модерна телекомуникационна и ICT инфраструктура осигуряват достъп до дигитални технологии за потребителите и бизнеса, свързвайки хора, неща и локации.
А1 разполага със собствена оптична мрежа от над 17 000 км и модерна инфраструктура, която покрива 68 града и 133 малки населени места. Kъм края на 2019 година 4G мрежата на А1 има 99% покритие на населението, а 4.5G мрежата – на 90% от населението на България. Това са практически всички населени места с над 3 000 жители, а максималната скорост на сваляне на информация може да достигне 640 Mbps.
През 2019 година А1 навлезе на пазара на дигитални бизнес решения и бързо се утвърди като един от лидерите. В момента компанията има пълно портфолио от ITS, ICT, cloud и хостинг услуги и над 2 000 проекта. А1 разполага с два собствени центъра за данни и онлайн платформа за дигитални решения.
Компанията е част от A1 Group – водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 25 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия (А1), България (A1), Беларус (A1), Хърватия (A1), Словения (A1), Северна Македония (A1) и Сърбия (Vip mobile). Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.
A1 води последователна политика за корпоративна социална отговорност. Компанията е сред най-големите дарители в страната, подкрепяйки редица социални каузи с обществено значение, както и проекти в областта на културата и спорта.
10:00-10:30 – Откриване
10:30-11:00 – Представяне на компанията и възможностите за развитие
11:00-13:00 - Практическо обучение на тема: Бизнес Комуникация. Линк за достъп: https://bit.ly/3fMcyqa
13:00-17:00 – Свободна дискусия
Уеб линк, на който студентите ще могат да се свързват с А1 виртуално и през двата дни - https://bit.ly/2Brks9p .
За да се свържем с вас допълнително, моля да се регистрирате тук .
We're an award-winning, Series A startup, backed by Silicon Valley VCs, as well as some of thelargest security companies in the world. We are disrupting the twenty-one billion dollar accesscontrol industry through facial recognition and artificial intelligence. Our product is a frictionlessand secure physical access control platform built with our proprietary full-stack software andhardware that integrates into the existing security infrastructure in corporations. Enterpriseschoose us to modernize their infrastructure and deliver a touchless and secure solution for theiremployees.
What we offer:
The Alcatraz AI internship program is a flexible one and you would be able to adjust it to youruniversity lectures and projects. As an intern you will work on actual projects and will beassigned a mentor who will assign your tasks and be available to help you complete them.Youwill also gain experience with C++, Phyton, Tensor Flow and version control systems.This is a paid internship program which upon successful completion will be prolonged asfull-time employment.
If you are interested please send your CV to office_sofia@alcatraz.ai.
● Software Engineering Intern [link to attached file C++ Intern Software Engineer(Sofia).pdf]
Software Engineering Intern
About us:
We're an award-winning, Series A startup, backed by Silicon Valley VCs, as well as some of thelargest security companies in the world. We are disrupting the twenty-one billion dollar accesscontrol industry through facial recognition and artificial intelligence. Our product is a frictionlessand secure physical access control platform built with our proprietary full-stack software andhardware that integrates into the existing security infrastructure in corporations. Enterpriseschoose us to modernize their infrastructure and deliver a touchless and secure solution for theiremployees.
About the role:
You will participate in the full development lifecycle of machine learning, computer vision, andfirmware-integrated software on a workstation and embedded device (product) level. You will beexpected to work independently when necessary and to cooperate with the rest of the teamefficiently. Also, previous experience and understanding in hardware bring-up and/or customhardware driver development is a big plus. The daily tasks will be closely coupled with the workof a remote team in Palo Alto, California.
What we're looking for:
● Computer Science/Software Engineering student or equivalent qualification
● Knowledge of C/C++
● Comfortable with unit testing
● Comfortable working with shell and scripting
● Reliability and dependability when working with remote teams
What is nice to have:
● Background in statistics, mathematics or computer science
● Good knowledge of Unix/Linux
● Experience with multi-threaded applications
● Good understanding of real-time application specifics
● Ability to work with a team and drive quality releases to completion
Applications: Please send your CV to office_sofia@alcatraz.ai.
Заедно с това:
- Представяне на фирма Алкатраз“ – ще дадем отговори на въпроси кои сме ние, с какво се занимаваме, каква е нашата култура, с какви технологии работим, къде е, и как изглежда нашият офис.
- “Q&A" - възможност да зададете различни въпроси.
● Софтуерното консултиране, анализ и проектиране
● Разработката на специализиран софтуер и персонализирани технологични решения
Astea е създадена през 2006 г. с цел да насърчава топлата връзка между университета и бизнеса. Компанията обединява специалисти с аналитично мислене и стремеж към постоянно развитие. Ролите в Astea покриват целия спектър на софтуерната разработка:
● Разработчици
● QA инженери
● DevOps инженери
● Софтуерни анализатори
За нас е характерно да работим по предизвикателни проекти, които ангажират въображението и налагат търсенето на точните решения сред многообразието от езици и платформи. До момента това включва работата с JavaScript, TypeScript, Ruby, C#, Python, Swift, Kotlin, Java, Scala и Elixir.
Благодарение на тези здрави основи, Astea се налага като надежден технологичен партньор за своите клиенти от САЩ - компании от Fortune 500 като Barnes & Noble и Morgan Stanley, както и иновативни стартъпи като LiveList и Flatworld. Компанията си сътрудничи с много университети и е активна в разнообразни сектори, вариращи от финансови услуги до здравеопазване и образование.
От 10:00 до 12:00 ч. ще разкажем с какво се занимаваме ние в Астеа. Ще получите информация от първа ръка за това какво е да си програмист, QA или DevOps при нас, а как протича стажът в Астеа ще ви споделят бивши стажанти - настоящи наши колеги.
От 15:00 до 17:00 ч. ще говорим за същите неща, но ще бъдем там основно, за да отговаряме на вашите въпроси, както и да раздадем награди на тези от вас, които успеят да отговорят на нашите въпроси.
Адрес в Zoom на виртуалния павилион: https://zoom.us/j/9683146281?pwd=N0dySm1GOU8vY1V0ekZWZ2dVUkhLZz09 (без нужда от парола)
Днес нашата дистрибуторска мрежа обхваща дилърства в 25 страни, като оперираме в Европа, Азия, Африка, Северна, Централна и Южна Америка.
Техническите ни постижения са представяни всяка година на престижни международни специализирани изложения. Продуктите ни са сертифицирани от редица международни регулаторни агенции и лаборатории.
Към момента, екипът ни надхвърля 1900 служители.
The Business Solutions division of Hitachi Solutions’ is a fast growing and leading Microsoft Partner in providing industry-based solutions using Microsoft Dynamics 365 and cloud technology. Our teams provide advice and expertise to a diverse range of customers before designing and deploying bespoke ERP, CRM and business intelligence applications that we continue to service and support post go-live. Our people are passionate about technology, whether they are developers with deep technical expertise or more general technology practitioners with business acumen.
Join Zoom Meeting https://kornferry.zoom.com/j/97941417923?pwd=bTdVZVRjNHpNdm04ZVRGM2NYWEordz09
Password: 314097
INENSIA предлага възможности за развитие на своите служители в областта на програмирането, бизнес анализите и консултирането на компании от индустриалния сектор. Позициите, които предлагаме са в две основни направления:
• Програмисти - ако Вашето образование/опит и интереси са в областта на информационните технологии /C#, C/C++, JavaScript, Java, Python/;
• Бизнес анализатори - ако Вашето образование/опит и интереси са в областта на инженерните науки.
Иненсия предлага студентски стажове, които дават възможност на млади специалисти да придобият трудов опит и да изградят практически умения, което ще им бъде от изключителна полза в началото на техния професионален път.
Ценностите, върху които изграждаме работата си са постоянно развитие на собствените умения, екипен дух, взаимно уважение и Lean подход във всичко, което правим. Гордеем се, че имаме възможността да участваме и допринесем за цялостното развитие на PLM и дигитализацията на индустрията в Европа.
Повече информация за компанията може да се намери на корпоративната страница (www.inensia.com), както и на страницата на Иненсия в Линкедин (www.linkedin.com/company/inensia/).
Ще представим компанията (10 минути), отворените позиции (5 минути) и стажантската програма (5 минути) за тази година, и в останалото време ще отговаряме на въпроси. Aдресът на Иненсия в Zoom e: https://zoom.us/j/4973516562?pwd=d3l3YUkzS2JPbHovSXFZSWRtRThUUT09
Meeting ID: 497 351 6562
Password: 0mPUMr
The company is present in more than 30 countries and has deep technology expertise in the security industry always being one step ahead of the market.
Our software and development teams are currently working on the next big thing that will enable better connectivity for the Internet of Things.
Представители на екипа ни ще бъдат на разположение, за да отговорят на въпросите ви.
Our available resources are the basis of our business. They define the focus areas of our investments in people, organization, technology, and capacity. We have a Scandinavian leadership model and believe that cooperation with our employees is key to reaching our targets. We invest in people, culture, partner relations, technology, and innovation to succeed with our strategy.
Представители на екипа ни ще бъдат на разположение, за да отговорят на въпросите ви.
В MM Solutions работят над 230 служители. Офисът на Компанията се намира в един от най-бързо разрастващите се райони в гр. София, на пешеходно разстояние от метростанция „Витоша“ и МОЛ Парадайс център, което осигурява лесен и удобен достъп на служителите. Дейността на MM Solutions е съсредоточена в следните направления:
• Софтуер за различните нива на камера системата;
• Разработка и интеграция на firmware за Embedded устройства;
• Разработка на алгоритми;
• Техническа документация и инженерен съпорт за нови процесори.
MM Solutions има свой собствен тренировъчен лагер за начинаещи програмисти и обработка на изображения - MMS Star Camp. Десетото юбилейно издание ще стартира на 06.07.2020 г.
Отворени позиции:
• Junior C Developer;
• Mid Level Embedded Developer;
• Senior Embedded Developer;
• SW Developer – Image Processing Algorithms;
• Linux Kernel Developer;
• DSP Programmer;
• Technical Photographer and Camera Testing;
• Image Quality Engineer;
• Стажант програмист;
• Стажант настройка на цифрови камери.
HR консултации – отворени позиции
Линк към клип на Парафлоу - https://www.youtube.com/watch?v=VtVryZ037DY&feature=youtu.be
Стажантската ни програма на Парафлоу дава шанс на младите хора за практическо обучение, запознаване с новите информационни технологии и работа в професионална бизнес среда. Предназначена за студенти от специалностите: компютърни системи и технологии, комуникационна техника и технологии, телекомуникации, математика и информатика, информационни системи, информационна сигурност, софтуерно инженерство, компютърни науки, мрежови технологии, бизнес информатика.
Стажантската програма е отворена за студенти, които имат знания и интереси в следните направления от дейността на компанията:
· Решения за управление на бизнеса
· Облачни и инфраструктурни решения
· Комплексни мрежови решения
· Техническо обслужване на клиенти и сервиз
· Продажби.
За да отговорим на вашите въпроси, ще бъдем на линия от 10:00 часа до 17:00 часа на 23.06.2020 във виртуалното пространство.
Нищо не може да замени комуникацията на живо, но се надяваме, че ще успеем да бъдем точни, адекватни и изчерпателни, относно вашите въпроси и очаквания.
От 10:00 до 11:00 часа нашият мениджър човешки ресурси ще отговаря на общи въпроси за стажа
От 11:00 до 12:00 часа среща с колегите от Мрежи и комуникации
От 13:00 до 14:00 часа среща с колегите от Облачни и инфраструктурни решения
От 14:00 до 15:00 часа среща с колегите от Решения за управление на бизнеса
От 15:00 до 16:00 часа среща с колегите от Техническо обслужване и сервиз
От 16:00 до 17:00 часа – време за свободни въпроси
В съответствие с нашата глобална стратегия към ситуацията COVID-19, SAP взе решение да прехвърли физическите си събития към дигитален модел и да не е домакин на никакви външни събития до края на 2020 г.
В резултат на това, SAP отмени участието си в повечето събития, включващи трети страни. Това решение ще остане в сила до края на тази година.
Синхронизирайки се локално с тази стратегия, нашият екип по подбор ще участва в настоящите Дни на кариерата в ФМИ само виртуално.
10:00 - 10:30 Откриване
10:30 - 11:00 Информация за SAP
11:00 - 11:30 Стажантска програма на развойния център в София
11:30 - 12:00 My SAP Story - истории на колеги от компанията
12:00 - 12:30 Свободна дискусия – отворени позиции
12:30 - 13:00 Свободна дискусия – отворени позиции
13:30 - 14:00 Най-добрият кандидат за SAP
14:00 - 14:30 Свободна дискусия – отворени позиции
15:00 - 15:30 Професията Developer в SAP
15:30 - 16:00 Свободна дискусия – отворени позиции
16:00 - 16:30 Soft skills
16:30 - 17:00 Свободна дискусия – отворени позиции
17:00 - 17:30 Свободна дискусия – отворени позиции
Подготвили сме и специален линк https://bit.ly/2UMo6RY за регистрация на студентите, които биха искали да се свържем с тях след събитието.
Програмисти - ако Вашето образование/опит и интереси са в областта на информационните технологии /C#, C/C++, JavaScript, Java, Python/ - заповядайте във виртуалния павилион на Софтуер АГ!
.....................
10:00 - 10:30 Представяне на компанията
10:30 - 11:30 Стажантски програми
11:30 - 12:30 Отворени позиции
12:30 - 13:30 Кариерно развитие със Страйпс
13:30 - 14:30 Стажантски програми
14:30 - 15:30 Отворени позиции
15:30 - 16:30 Кариерно развитие в Страйпс
16:30 - 17:00 Q&A
Създадено през 2006 година, Юбисофт София бързо се превръща в ААА студио за разработка на игри от световна величина. През годините то издава повече от 18 заглавия, като започва с по-малки игри и стига до такива с огромни отворени светове, в различни жанрове, за почти всички известни платформи и използвайки широкагама от технологии. Юбисофт София развива своята експертиза и креативност в брандове като Tom Clancy’s®, Prince of Persia®, и е едно от основните студиа, допринесло за разработката на Assassin’s Creed® поредицата. С екип от над 240 талантливи професионалисти, в момента студиото работи по няколко заглавия от портфолиото на Юбисофт, сред които Assassin’s Creed Valhalla.
Нашите светове са безкрайни. Избери своя път и създай неизвестното.
Кликнете на иконата в края на реда, за да се включите във виртуалния павилион на Юбисофт София в Microsoft Teams. Това е възможно през уеб в браузър или чрез инсталирана програма на Вашия личен мобилен телефон или на компютър със слушалки и микрофон.
Мисията на ИМИ е:
• Да развива фундаменталните и приложни изследвания по математика и информатика в съответствие с националните и европейски приоритети и да интегрира ИМИ в Европейското изследователско пространство.
• Да осъществява научни изследвания в направленията математически структури, математическо моделиране и математическа информатика, които обогатяват теоретичните основи на математиката и информатиката и водят до иновационни приложения в другите науки, в информационните и комуникационни технологии, в индустрията и обществото.
• Да обезпечава приложението на математиката и информатиката в националните образователни програми и образователни процеси на всички нива в страната.
• Да утвърждава ролята на ИМИ като водещ научен център в България в областта на математиката и информатиката.
ИМИ–БАН е акредитиран от Националната агенция за оценяване и акредитация да обучава докторанти по следните докторски програми: Математическа логика, Алгебра и теория на числата, Диференциални уравнения, Изчислителна математика, Геометрия и топология, Математически анализ, Теория на вероятностите и математическа статистика, Изследване на операциите, Математическо моделиране и приложение на математиката, Информатика, Методика на обучението по математика, информатика и информационни технологии. ИМИ-БАН участва в бакалавърската и магистърската степен на обучение във висши училища в страната в рамките на сключени двустранни договори за сътрудничество или чрез свои специалисти, предлага студентски стажантски програми по математика и информатика. Институтът разполага със съвременна инфраструктура, включваща високоскоростна локална Интернет мрежа (24-часов интернет достъп), осем отлично оборудвани с технически средства учебни зали, които са на разположение както на служителите за провеждане на научни семинари, така и на студентите от съвместните магистърски програми с Нов Български Университет. Залите се използват и от външни клиенти за организиране на семинари, обучения и срещи.
Библиотеката на ИМИ разполага с над 93 хиляди специализирани издания и е сред най- богатите в Югоизточна Европа. Осигурен е достъп в реално време до международните научни бази данни SCOPUS, MathSciNet, zb¬MATH.
Join Zoom Meeting https://us02web.zoom.us/j/87573450033?pwd=Y1A4MGIyUTVNL1dHUWVnV3Iwa0dqZz09
Meeting ID: 875 7345 0033
Password: 610576
В съответствие с нашата глобална стратегия към ситуацията COVID-19, SAP взе решение да прехвърли физическите си събития към дигитален модел и да не е домакин на никакви външни събития до края на 2020 г.
В резултат на това, SAP отмени участието си в повечето събития, включващи трети страни. Това решение ще остане в сила до края на тази година.
Синхронизирайки се локално с тази стратегия, нашият екип по подбор ще участва в настоящите Дни на кариерата в ФМИ само виртуално.
18:30 - 20:00 An Interactive Session on the Topics of AI and Serverless Computing and How are we Leveraging Them in SAP
Подготвили сме и специален линк https://bit.ly/2UMo6RY за регистрация на студентите, които биха искали да се свържем с тях след събитието.
Основана в Сингапур през 2003 г. и учредена в Швейцария през 2008 г., към настоящия момент Acronis има повече от 1500 служители на 33 локации в 18 държави. На решенията на Acronis се доверяват повече от 5,5 милиона потребители и 500 000 предприятия, включително 100% от компаниите на Fortune 1000. Продуктите на Acronis се предлагат от 50 000 партньори и доставчици на услуги в над 150 държави на повече от 30 езика.
● Софтуерното консултиране, анализ и проектиране
● Разработката на специализиран софтуер и персонализирани технологични решения
Astea е създадена през 2006 г. с цел да насърчава топлата връзка между университета и бизнеса. Компанията обединява специалисти с аналитично мислене и стремеж към постоянно развитие. Ролите в Astea покриват целия спектър на софтуерната разработка:
● Разработчици
● QA инженери
● DevOps инженери
● Софтуерни анализатори
За нас е характерно да работим по предизвикателни проекти, които ангажират въображението и налагат търсенето на точните решения сред многообразието от езици и платформи. До момента това включва работата с JavaScript, TypeScript, Ruby, C#, Python, Swift, Kotlin, Java, Scala и Elixir.
Благодарение на тези здрави основи, Astea се налага като надежден технологичен партньор за своите клиенти от САЩ - компании от Fortune 500 като Barnes & Noble и Morgan Stanley, както и иновативни стартъпи като LiveList и Flatworld. Компанията си сътрудничи с много университети и е активна в разнообразни сектори, вариращи от финансови услуги до здравеопазване и образование.
От 10:00 до 12:00 ч. ще разкажем с какво се занимаваме ние в Астеа. Ще получите информация от първа ръка за това какво е да си програмист, QA или DevOps при нас, а как протича стажът в Астеа ще ви споделят бивши стажанти - настоящи наши колеги.
От 15:00 до 17:00 ч. ще говорим за същите неща, но ще бъдем там основно, за да отговаряме на вашите въпроси, както и да раздадем награди на тези от вас, които успеят да отговорят на нашите въпроси.
Адрес в Zoom на виртуалния павилион: https://zoom.us/j/9683146281?pwd=N0dySm1GOU8vY1V0ekZWZ2dVUkhLZz09 (без нужда от парола)
Компанията ни разработва “deep tech” иновативни софтуерни решения. Един от основните ни фокуси е разработката на софтуер за следващото поколение автомобили - включващо иновации в контекста на “embedded”, “cloud” и “AI”.
Екипът ни от отдадени софтуерни инженери, които работят с изключително внимание към клиента и качеството. Имаме компетенции от световна класа в проектиране, внедряване и експлоатация на мащабни софтуерни решения. Притежаваме опит, идващ както от стартиращи компании, така и от големи мултинационални корпорации.
Културата на Digital Lights залага на стремеж към знание и постоянно усъвършенстване, творчество и споделеност, както и забавления. Фенове сме на приложните науки.
На 25 Юни, каним всички, които искат да научат повече за нас и желаят да започнат стаж или работа, свързана със софтуерни разработки от “embedded”, през “cloud”- & “microservice”-базирани приложения, до “deep tech” научни разработки.
За тези от вас, които желаят да запишат докторантура във ФМИ, предлагаме позиция, даваща възможност за работа по нов иновативен продукт на компанията, който изисква научни разработки. Докторантурата включва - от една страна научна дейност, а от друга - прилагането на научната дейност в конкретната продуктова разработка.
За повече информация, ще се радваме да се видим/чуем на 25 Юни на виртуалният ни павилион.
10:00ч - 11:00ч: Отворена дискусия
11:00ч - 11:45ч: Представяне на Digital Lights
12:00ч - 12:45ч: Академия “Мастърклас по програмиране”
13:00ч - 13:45ч: Докторантура в Digital Lights на “deep tech” тема
14:00ч - 14:45ч: Microsoft AI Competition: среща с победителите
15:00ч - 15:45ч: Как да разработим цялостен софтуер за автомобили
16:00ч - 17:00ч: Възможности за развитие в Digital Lights
По време на сесиите, както и между тях, ще се радваме да отговорим на вашите индивидуални въпроси.
В MM Solutions работят над 230 служители. Офисът на Компанията се намира в един от най-бързо разрастващите се райони в гр. София, на пешеходно разстояние от метростанция „Витоша“ и МОЛ Парадайс център, което осигурява лесен и удобен достъп на служителите. Дейността на MM Solutions е съсредоточена в следните направления:
• Софтуер за различните нива на камера системата;
• Разработка и интеграция на firmware за Embedded устройства;
• Разработка на алгоритми;
• Техническа документация и инженерен съпорт за нови процесори.
MM Solutions има свой собствен тренировъчен лагер за начинаещи програмисти и обработка на изображения - MMS Star Camp. Десетото юбилейно издание ще стартира на 06.07.2020 г.
Отворени позиции:
• Junior C Developer;
• Mid Level Embedded Developer;
• Senior Embedded Developer;
• SW Developer – Image Processing Algorithms;
• Linux Kernel Developer;
• DSP Programmer;
• Technical Photographer and Camera Testing;
• Image Quality Engineer;
• Стажант програмист;
• Стажант настройка на цифрови камери.
HR консултации – отворени позиции
Quick Base is growing our Sofia R&D office, come learn about the cool technologies and product features we are developing and the exciting opportunities we have!
В съответствие с нашата глобална стратегия към ситуацията COVID-19, SAP взе решение да прехвърли физическите си събития към дигитален модел и да не е домакин на никакви външни събития до края на 2020 г.
В резултат на това, SAP отмени участието си в повечето събития, включващи трети страни. Това решение ще остане в сила до края на тази година.
Синхронизирайки се локално с тази стратегия, нашият екип по подбор ще участва в настоящите Дни на кариерата в ФМИ само виртуално.
10:00 - 10:30 Откриване
10:30 - 11:00 Информация за SAP
11:00 - 11:30 Стажантска програма на развойния център в София
11:30 - 12:00 Свободна дискусия – отворени позиции
12:00 - 12:30 Soft skills
12:30 - 13:00 Свободна дискусия – отворени позиции
13:30 - 14:00 Професията Developer в SAP
14:00 - 14:30 Свободна дискусия – отворени позиции
15:00 - 15:30 CV workshop
15:30 - 16:00 Свободна дискусия – отворени позиции
16:00 - 16:30 Свободна дискусия – отворени позиции
16:30 - 17:00 My SAP Story - истории на колеги от компанията
17:00 - 17:30 Свободна дискусия – отворени позиции
Подготвили сме и специален линк https://bit.ly/2UMo6RY за регистрация на студентите, които биха искали да се свържем с тях след събитието.
Join Zoom Meeting https://us04web.zoom.us/j/73626302672?pwd=ZC90MkI3b2l0KzluUG9oMnN4VDRsZz09
Meeting ID: 736 2630 2672
Password: 4CjeFi
Quick Base is growing our Sofia R&D office, come learn about the cool technologies and product features we are developing and the exciting opportunities we have!
Topic: Quick Base Overview
- Our History
- Evolution of Enterprise Application Software
- What is Quick Base?
- Who uses Quick Base?
- Custom Applications with Unlimited Use Cases
- Quick Base Mobile App
- Industry Leading Security
- Differentiated “Best of Both Worlds” Approach
- Building is Fast, and Updating is Faster
- Quick Base as a Platform
- Quick Base Core Platform Functions
- Q&A